kävin tänään salilla ja vaa`alla ja paino oli 52.5kg eli noussu hieman..mut tiesin sen jo ennestään koska en oo pysyny dieetissä ollenkaan..ei toi 2468 toimi..tai toimis mutta se on niin vaikea noudattaa..ehkä joku jolla on itsekuria enemmän kun mulla.

eli kun alotin pari kuukautta sitten oikeen kunnolla laihduttaa painoin yli 57kg ja nyt 52.5kg onhan se about 5 kg mitä on lähteny mutta ekal kahel viikolla lähti heti 4 kg joten ihan kun tää oli tyssänny...tiiän kyllä koska oon pienikokonen ollu aina joten laihdutttaminen on extra vaikeeta,kun ei oo paljoo mistä laihtuu..mut haluun viel pienemmäks:(

tän päivän ruuat oli:aamulla:vihreetä teetä,kylmää kurkkukeittoa ja verigreipin puolikas..sit äitillä kylässä söin rapuja ja kanasalaattia:/ja  mansikoita ja kermavaahtoa:O

kotona en oo syöny mitään ja huomenna taitaa olla taas semmonen päivä et aamupalaks vihreetä teetä ja ennen salia kurkkukeittoa,mutta sitä vaan siks koska en haluu pyörtyy juoksumatolle:S

saan inspiraatiota laihikseen kattomalla mun kavereiden kuvia kun ne on niin kauniita ja hoikkia:)aika outoo kyl mutta jotenkin tiiän että oon pienempi kun ne mut silti tuntuu et oon aina läskimpi ja lyhyempi...ollaan mun kavereiden kanssa monesti juteltu painoista ja oon melkeen aina raskaudenkin jälkeen ollu se kevyin ja ne sanoo että oon paljon hoikempi kun ne mutta miksen mä nää sitä..ja sitä paitsi ne on niin pitkii niin ne näyttää upeilt mun vieres..paitsi mun kaveri sanoo et koska se on mua 10 cm pidempi siitä tuntuu aina ihan tankilta mun vieres ja hassuu et musta tuntuu samalta sen vieres:/tai ei hassuu vaan kauheeta!

Haluisin olla tyytyväinen itteeni ja ajatella muutakin kun mun painoa ja ruokaa...tiiän että oon kaunis ja oikeesti varmaan oon hoikkakin mutta silti kun katon peiliin niin itkettää..haluisin olla ihan erinnäkönen:(ja haluisin olla taas onnellinen....